CZK  |  EUR
Kariéra   |   Download   |   Vše o nákupu   |   Reklamační řád   |   Servis mobilních telefonů  |   Prodejny  |   Kontakty
Menu
Menu
Záhlaví skupiny
Upozornění
Upozornění 2
Informace
Mastercard Maestro VISA VISA Electron
Autorizované serivsní středisko pozáručních oprav iGet

Oficiální prodejce ASUS 2018

Autorizované serivsní středisko pozáručních oprav Aligator
Zelená firma
Přátelský e-shop, certifikovaný e-shop České pošty
Dopravce DPD
FC Zbrojovka Brno MNK Modřice

Vše o nákupu

Obchodní podmínky – vše o nákupu


1. Úvodní ustanovení, vymezení pojmů

Níže publikované obchodní podmínky /dále jen „OP“) upravují a blíže vymezují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy, kdy na jedné straně je společnost  DATIX s.r.o., IČ: 60736747 (dále „prodávající“)  a na straně druhé je kupující (dále jen „Kupující“). Bližší informace o prodávajícím jsou uvedeny v sekci Kontakty

  1. Spotřebitelská smlouva - smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně podnikatel, resp. prodávající.
  2. Dodavatel/prodávající - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Jedná se o podnikatele, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů, dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
  3. Kupující/odběratel/spotřebitel - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, neboli osoba fyzická, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným než podnikatelským účelem.
  4. Kupující, který není spotřebitel - podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby,
    a identifikuje se vůči prodávajícímu IČ a pod tímto IČ bude též konat právní úkony.

 

2. Cenové a kupní podmínky, objednávka, doprava

  1. Zboží je možné objednat e-shop prodávajícího nebo e-mailem na adrese objednavky@mobilprovas.cz a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Telefonicky na infolince 722 944 944, pracovní doba uvedena v sekci Kontakty. Prvním krokem je vytvoření zakázky. Na základě zakázky, kterou prodávající potvrdí (nebo stornuje) pak v případě potvrzení vzniká objednávka a tímto momentem také kupní smlouva.
    Zakázka je přímým podkladem pro objednávku a následnou kupní smlouvu. Je tedy nezbytné, aby do ní kupující uvedl veškeré údaje tak, aby mohl prodávající případnou kupní smlouvu řádně plnit.
  2. Ceny v internetovém obchodě jsou smluvní. Kupující má možnost se před vytvořením zakázky seznámit s celkovou cenou. Tato cena bude uvedena jak v zakázce tak i v následném případném potvrzení objednávky. Kupující spotřebitel má právo se před zadáním zakázky informovat o skutečnosti, po jakou dobu zůstává cenová nabídka v platnosti. Ceny jsou konečné, tím se rozumí včetně DPH, PHE případně všech dalších poplatků, které musí spotřebitel uhradit pro získání zboží, vyjma poplatku za případné dopravné apod.
  3. Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od plnění kupní smlouvy, stane-li se plnění nemožné, zboží se nevyrábí, změní-li se výrazně cena, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. Změna ceny vyhrazena - chybně uvedená cena, chyba systému, chybné zadání, lidský faktor vyšší moc apod. Výraznou změnou ceny se myslí především zvýšení ceny v rozpětí nad 3%. Abychom předešli zmatečnostem, doporučujeme provádět objednávky přes e-shop.

Doprava a ceny dopravy:
K dopravě využíváme služeb společnosti Česká pošta. Garance dodání do druhého pracovního dne od podání pro Balík do ruky a Balík na poštu v rámci celé České republiky. V případě Ekonomické dopravy je orientační doba dodání zásilky pět dnů. Zásilky jsou uloženy po dobu 7 dnů na nejbližší poště, ve vetších městech na příslušné balíkové poště. Informace o aktuálním stavu balíku / dopravy získáte na stránkách http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php po zadání kódu balíku, jež Vám bude zaslán.

Česká pošta Balík do ruky:

  • při hotovostní platbě - dobírkou ... 119,- Kč
  • při platbě předem převodem, nebo platební kartou on-line ... 99,-Kč
  • https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky
  • Vnitrostátní přeprava balíků do hmotnosti 30kg / 50kg po celé České republice  při které se doručuje zásilka zákazníkovi přímo do bytu nebo třeba do kanceláře. Garance doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den od podání zásilky. Adresátovi nevyhovuje navrhovaný čas a způsob doručení, což by mohlo způsobit prodlevu při dodání balíku prostřednictvím  interaktivního webového formuláře na www.postaonline.cz/zmena-doruceni si může adresát v den podání jednorázově změnit dispozice nakládání s balíkem dle svých časových možností a požadavků. Využijte službu sledování zásilek  na internetových stránkách České pošty (Track & Trace). Balík neustále monitorujeme od jeho podání až po dodání.

Česká pošta Balík na poštu:

  • při hotovostní platbě - dobírkou ... 109,- Kč
  • při platbě předem převodem, nebo platební kartou on-line ... 89,-Kč
  • https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-na-postu
  • Služba pro přepravu vnitrostátních balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice. Nemusíte být v určitý čas na určitém místě. Balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám. Adresát si volí poštu, na které bude balík připraven k vyzvednutí, prostřednictvím nástroje umístěného v košíku na e-shopu si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán. Adresáta informujeme o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště. Na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si může adresát v den podání po obdržení elektronického avíza změnit poštu, kde si chce balík vyzvednout. Využijte službu Sledování zásilek  na internetových stránkách www.postaonline.cz/trackandtrace. Balík neustále monitorujeme od jeho podání až po dodání. Zásilku si vyzvednete tak, že se na přepážce jednoduše prokážete dokladem totožnosti a sdělíte přepážkové pracovnici buď číslo balíkové zásilky, které  jste obdrželi v SMS nebo e-mailu, nebo sdělíte svoje mobilní telefonní spojení, nebo e-mailovou adresu (resp. spojení, na které Vám byla zásilka avizována), abychom si byli jisti, že zásilka opravdu patří Vám.


Česká pošta Balík do balíkovny:

  • při platbě dobírkou ... 74,- Kč
  • při platbě předem převodem, nebo platební kartou on-line ... 54,-Kč
  • https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-balikovny
  • Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou. Služba „Balík Do balíkovny“ umožňuje zákazníkovi zaslání jeho zásilky pobočku Balíkovny, která tuto službu podporuje. Zde si ji pak adresát může vyzvednout již následující pracovní den po dni podání. Možnost odběru na Balikovně platí pouze pro zásilky s váhou do 20kg. Česká pošta zákazníka uvědomí o jeho zásilce pomocí SMS nebo e-mailu. Tato služba je dostupná na více než 120 poštách a depech České pošty. Zákazník si pak jednoduše vyhledá pomocí názvu obce, části obce nebo PSČ Balíkovnu, prostřednictvím nástroje umístěného v košíku na e-shopu si jednoduše vyberete poštu, na kterou má být balík dodán.


Česká pošta Balík do ruky - sobotní doručení:

  • při hotovostní platbě - dobírkou ... 169,- Kč
  • při platbě předem převodem, nebo platební kartou on-line ... 149,-Kč
  • https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky
  • garantovaná doba doručení v sobotu do 14:00, pro tuto službu je nezbytné aby bylo zboží v pátek skladem na centrálním skladě - ihned k odeslání, nikoliv na pobočkách


Ekonomická doprava:


Osobní odběr - rezervace zboží na prodejně:

  • Osobní odběr zboží na pobočkách Košinova 93 - Brno, Slavkov u Brna, Cheb, Mariánské Lázně, Písek, České Budějovice je zdarma. Na zbylých pobočkách je zpoplatněn částkou 25,-Kč vč. DPH.
  • Po předchozí objednávce z důvodu vyskladnění zboží na Vámi zvolenou prodejnu. Prosím vyčkejte na mail a sms, který potvrdí, že je pro Vás zboží připraveno na prodejně.
  • Zboží je pro Vás rezerováno po dobu pěti dnů ode dne vyskladnění na danou prodejnu, v případě nevyzvednutí je objednávka stornována. Pro prodloužení rezervace nás prosím kontaktujte.

Přepravní společnost DPD:

3. Bezpečnost, ochrana informací a osobních dat

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění KS a ke tvorbě marketingových akcí prodávajícího. Nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě. s výjimkou situace související s distribucí zboží či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména , dodací adresy apod.). Prodávající postupuje tak, aby subjekt údajů neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a také dbá na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života subjektu údajů. Osobní údaje, které jsou poskytnuty dobrovolně kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky a marketingových akcí prodávajícího, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění. Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy a využití pro marketingové účely prodávajícího (zejména pro zasílání obchodních sdělení, telemarketing, sms), a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním zaslaným na adresu DATIX s.r.o. IČ: 60736747, Košinova 3113/93, 61200, BRNO, případně emailem na adresu info@mobilprovas.cz nebo do datové schránky prodávajícího ID: mnfx69u. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu, včetně práva požadovat vysvětlení a odstranění závadného stavu a dalších zákonných práv k těmto údajům a to zejména výše popsanou elektronickou formou.


4. Úhrada kupní ceny, platební podmínky

a)    platba v hotovosti nebo platební kartou on-line / osobně při nákupu
b)    platba dobírkou
c)    platba převodem


Platbu na fakturu se splatností ( vyjma institucí státní správy,bank a stálých klientů s dlouhodobou spoluprácí ) neposkytujeme.
Objednané zboží je majetkem prodávajícího až do úplného uhrazení kupní ceny a převzetí zboží kupujícím. V momentě převzetí zboží kupujícím přechází nebezpečí škody na zboží a s tím související odpovědnost na kupujícího.


5. Reklamace

Reklamace se řídí a blíže je vymezuje dokument „Reklamační řád" ( http://www.mobilprovas.cz/reklamacni-rad/ ), který je vydán v souladu s platnými zákony České republiky.
Reklamace poškozené zásilky, poškození obsahu zásilky, nesrovnalosti v obsahu, oznámí kupující neprodleně po převzetí zboží. Na pozdější reklamace nemusí prodávající brát zřetel.


6. Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávající potvrdí kupujícímu záruční list, pokud je u výrobku přiložen.
Prodávající má povinnost vystavit kupujícímu řádný daňový doklad s rozpisem DPH. 
Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy, jestliže kupující odmítne objednané zboží převzít.
V případě zadání platby převodem má prodávající právo od kupní smlouvy odstoupit a objednávku stornovat pokud nebude platba připsána na účet prodávajícího připsána do sedmi dnů od potvzení objednávky.
Prodávající má právo po kupujícím, který nevyzvedl odeslanou zásilku vymáhat vzniklé náklady, především poštovné a balné, jakožto i další administrativní náklady s vymáháním spojené.

Dle zákona na ochranu osobních údajů se prodávající zavazuje k neposkytnutí osobních údajů třetím osobám.
Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy, pokud kupující včas a řádně nepřevezme objednané zboží. Případně není kupující schopen plnit finanční či jiné závazky plynoucí z kupní smlouvy.


7. Práva a povinnosti kupujícího

Převzít a zaplatit zboží v řádném termínu.
Informovat se o dodání zboží v případě prodlení třetích stran – kurýrní služba, pošta apod. a to tak, aby došlo k převzetí a řádnému zaplacení v termínu.
Nepřevezme-li kupující objednané zboží v termínu a bude chtít zboží zaslat opětovně, pak nese původní i další náklady na dodání v plné výši
Není-li prodávající schopen z jakýchkoliv důvodů plnit objednávku kupujícího, má kupující právo od objednávky odstoupit.

8. Záruční podmínky

Záruční podmínky se řidí Reklamačním řádem ( http://www.mobilprovas.cz/reklamacni-rad/ )a platnými a účinnými zákony a předpisy České republiky.

9. Ceník za uvedení zboží do původního stavu

Obnovéní továrního software přístroje z důvodu uživatelského nastavení, cena se pohybuje v závislosti na typu přístroje a časové náročnosti od 200,-Kč do 500,-Kč.

Zabalení, zafóliování zboží je závislé na druhu produktu a množství obalového materiálu. V případě, že nedodáte kompletní balení, navíc zaplatíte chybějící příslušenství či obalové materiály a poplatky spojené s prací technika, případně s logistikou na dodávku chybějících nebo poškozených části.

10. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

11. Závěrečná ustanovení

Tyto OP jsou platné a účinné od 21.8.2017 a ruší předchozí znění  OP. Prodávající si vyhrazuje právo změnit OP bez předchozího upozornění.
Dnem učinění závazné objednávky se obchodní podmínky prodávajícího stávají pro kupujícího závaznými v celém rozsahu.

 

 

 Příloha obchodních podmínek - vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy:
(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy) 

 


Oznámení o odstoupení od smlouvy 

Adresát: mobilprovás - DATIX s.r.o., Košinova 3113/93, 61200 - Brno

Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží (*)/o poskytnutí těchto služeb (*):

Datum objednání (*)/datum obdržení (*) :


Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů:

Adresa spotřebitele/spotřebitelů:

Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě) - 

Datum 

 

 

(*) Nehodící se škrtněte.