Kariéra   |   Download   |   Mapa stránek   |   Vše o nákupu   |   Reklamační řád   |   Servis mobilních telefonů  |   Prodejny  |   Kontakty
Menu
Menu
Záhlaví skupiny
Upozornění
Upozornění 2
Informace
Autorizované serivsní středisko pozáručních oprav Aligator

Autorizované serivsní středisko pozáručních oprav iGet

Zelená firma
FC Zbrojovka Brno MNK Modřice

Vše o nákupu

Obchodní podmínky – vše o nákupu


1.    Úvodní ustanovení, vymezení pojmů

Níže publikované obchodní podmínky /dále jen „OP“) upravují a blíže vymezují vztahy mezi smluvními stranami kupní smlouvy, kdy na jedné straně je společnost  DATIX s.r.o., IČ: 60736747 (dále „prodávající“)  a na straně druhé je kupující (dále jen „Kupující“). Bližší informace o prodávajícím jsou uvedeny v sekci Kontakty  

  1. Spotřebitelská smlouva - smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně podnikatel, resp. prodávající.
  2. Dodavatel/prodávající - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Jedná se o podnikatele, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů, dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
  3. Kupující/odběratel/spotřebitel - osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, neboli osoba fyzická, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným než podnikatelským účelem.
  4. Kupující, který není spotřebitel - podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby,
    a identifikuje se vůči prodávajícímu IČ a pod tímto IČ bude též konat právní úkony.

 

2.     Cenové a kupní podmínky, objednávka, doprava

  1. Zboží je možné objednat e-shop prodávajícího nebo e-mailem na adrese objednavky@mobilprovas.cz a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Telefonicky na infolince 722 944 944, pracovní doba uvedena v sekci Kontakty. Prvním krokem je vytvoření zakázky. Na základě zakázky, kterou prodávající potvrdí (nebo stornuje) pak v případě potvrzení vzniká objednávka a tímto momentem také kupní smlouva.
    Zakázka je přímým podkladem pro objednávku a následnou kupní smlouvu. Je tedy nezbytné, aby do ní kupující uvedl veškeré údaje tak, aby mohl prodávající případnou kupní smlouvu řádně plnit.
  2. Ceny v internetovém obchodě jsou smluvní. Kupující má možnost se před vytvořením zakázky seznámit s celkovou cenou. Tato cena bude uvedena jak v zakázce tak i v následném případném potvrzení objednávky. Kupující spotřebitel má právo se před zadáním zakázky informovat o skutečnosti, po jakou dobu zůstává cenová nabídka v platnosti. Ceny jsou konečné, tím se rozumí včetně DPH, PHE případně všech dalších poplatků, které musí spotřebitel uhradit pro získání zboží, vyjma poplatku za případné dopravné apod.
  3. Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od plnění kupní smlouvy, stane-li se plnění nemožné, zboží se nevyrábí, změní-li se výrazně cena, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. Změna ceny vyhrazena - chybně uvedená cena, chyba systému, chybné zadání, lidský faktor vyšší moc apod. Výraznou změnou ceny se myslí především zvýšení ceny v rozpětí nad 3%. Abychom předešli zmatečnostem, doporučujeme provádět objednávky přes e-shop.
  4. Doprava a ceny dopravy:
    K dopravě využíváme služeb společnosti Česká pošta. Garance dodání do druhého pracovního dne od podání pro Balík do ruky a Balík na poštu v rámci celé České republiky. V případě Ekonomické dopravy je orientační doba dodání zásilky pět dnů. Zásilky jsou uloženy po dobu 7 dnů na nejbližší poště, ve vetších městech na příslušné balíkové poště. Informace o aktuálním stavu balíku / dopravy získáte na stránkách http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php po zadání kódu balíku, jež Vám bude zaslán.

    Česká pošta Balík do ruky:

    •    při hotovostní platbě - dobírkou ... 119,- Kč
    •    https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky
     

    Česká pošta Balík na poštu:

    •    při hotovostní platbě - dobírkou ... 119,- Kč
    •    https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-na-postu

    Česká pošta Balík do ruky - sobotní doručení:

    •    při hotovostní platbě - dobírkou ... 169,- Kč
    •    https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky
    •    garantovaná doba doručení v sobotu do 14:00, pro tuto službu je nezbytné aby bylo zboží v pátek skladem na centrálním skladě - ihned k odeslání, nikoliv na pobočkách

    Ekonomická doprava:

    •    při platbě převodem předem na účet ... 67,- Kč 
    •    https://www.ceskaposta.cz/sluzby/psani/cr/doporucene-psani

    Osobní odběr - rezervace zboží na prodejně:

    •    Osobní odběr zboží na pobočkách Košinova 93 - Brno, Slavkov u Brna, Cheb, Mariánské Lázně je zdarma. Na zbylých pobočkách je zpoplatněn částkou 25,-Kč vč. DPH.
    •    Po předchozí objednávce z důvodu vyskladnění zboží na Vámi zvolenou prodejnu. Prosím vyčkejte na mail a sms, který potvrdí, že je pro Vás zboží připraveno na prodejně.
    •    Zboží je pro Vás rezerováno po dobu pěti dnů ode dne vyskladnění na danou prodejnu, v případě nevyzvednutí je objednávka stornována. Pro prodloužení rezervace nás prosím kontaktujte.

    Na Slovensko nezasíláme!
     

3.    Bezpečnost, ochrana informací a osobních dat

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění KS a ke tvorbě marketingových akcí prodávajícího. Nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě. s výjimkou situace související s distribucí zboží či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména , dodací adresy apod.). Prodávající postupuje tak, aby subjekt údajů neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a také dbá na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života subjektu údajů. Osobní údaje, které jsou poskytnuty dobrovolně kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky a marketingových akcí prodávajícího, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění. Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy a využití pro marketingové účely prodávajícího (zejména pro zasílání obchodních sdělení, telemarketing, sms), a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním zaslaným na adresu DATIX s.r.o. IČ: 60736747, Košinova 3113/93, 61200, BRNO, případně emailem na adresu info@mobilprovas.cz nebo do datové schránky prodávajícího ID: mnfx69u. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu, včetně práva požadovat vysvětlení a odstranění závadného stavu a dalších zákonných práv k těmto údajům a to zejména výše popsanou elektronickou formou.


4.    Úhrada kupní ceny, platební podmínky

a)    platba v hotovosti při nákupu
b)    platba dobírkou
c)    platba převodem


Platební karty a platbu na fakturu se splatností ( vyjma institucí státní správy,bank a stálých klientů s dlouhodobou spoluprácí ) nepříjímáme.
Objednané zboží je majetkem prodávajícího až do úplného uhrazení kupní ceny a převzetí zboží kupujícím. V momentě převzetí zboží kupujícím přechází nebezpečí škody na zboží a s tím související odpovědnost na kupujícího.


5.    Reklamace

Reklamace se řídí a blíže je vymezuje dokument „Reklamační řád" ( http://www.mobilprovas.cz/reklamacni-rad/ ), který je vydán v souladu s platnými zákony České republiky.
Reklamace poškozené zásilky, poškození obsahu zásilky, nesrovnalosti v obsahu, oznámí kupující neprodleně po převzetí zboží. Na pozdější reklamace nemusí prodávající brát zřetel.


6.    Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávající potvrdí kupujícímu záruční list, pokud je u výrobku přiložen. U nikoliv spotřebitele může být za záruční list považován a dodáván pouze řádně vyplněný daňový doklad, případně faktura, doplněno o výrobní číslo produktu.
Prodávající má povinnost vystavit kupujícímu daňový doklad s rozpisem DPH. Převýší-li hodnota nákupu 10.000,-Kč vč. DPH pak fakturu. 
Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy, jestliže kupující odmítne objednané zboží převzít.
V případě zadání platby převodem má prodávající právo od kupní smlouvy odstoupit a objednávku stornovat pokud nebude platba připsána na účet prodávajícího připsána do pěti dnů od potvzení objednávky.
Prodávající má právo po kupujícím, který nevyzvedl odeslanou zásilku vymáhat vzniklé náklady, především poštovné a balné, jakožto i další administrativní náklady s vymáháním spojené.

Dle zákona na ochranu osobních údajů se prodávající zavazuje k neposkytnutí osobních údajů třetím osobám.
Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy, pokud kupující včas a řádně nepřevezme objednané zboží. Případně není kupující schopen plnit finanční či jiné závazky plynoucí z kupní smlouvy.


7.    Práva a povinnosti kupujícího

Převzít a zaplatit zboží v řádném termínu.
Informovat se o dodání zboží v případě prodlení třetích stran – kurýrní služba, pošta apod. a to tak, aby došlo k převzetí a řádnému zaplacení v termínu.
Nepřevezme-li kupující objednané zboží v termínu a bude chtít zboží zaslat opětovně, pak nese původní i další náklady na dodání v plné výši
Není-li prodávající schopen z jakýchkoliv důvodů plnit objednávku kupujícího, má kupující právo od objednávky odstoupit.

 

8.   Záruční podmínky

Záruční podmínky se řidí Reklamačním řádem ( http://www.mobilprovas.cz/reklamacni-rad/ )a platnými a účinnými zákony a předpisy České republiky.
 

9.   Ceník za uvedení zboží do původního stavu

Obnovéní továrního software přístroje z důvodu uživatelského nastavení, cena se pohybuje v závislosti na typu přístroje a časové náročnosti od 200,-Kč do 500,-Kč.

Zabalení, zafóliování zboží je závislé na druhu produktu a množství obalového materiálu. V případě, že nedodáte kompletní balení, navíc zaplatíte chybějící příslušenství či obalové materiály a poplatky spojené s prací technika, případně s logistikou na dodávku chybějících nebo poškozených části.

10.   Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

11.   Závěrečná ustanovení

Tyto OP jsou platné a účinné od 1.2.2016 a ruší předchozí znění  OP. Prodávající si vyhrazuje právo změnit OP bez předchozího upozornění.
Dnem učinění závazné objednávky se obchodní podmínky prodávajícího stávají pro kupujícího závaznými v celém rozsahu.

 

 

 Příloha obchodních podmínek - vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy:
(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy) 

 


Oznámení o odstoupení od smlouvy 

Adresát: mobilprovás - DATIX s.r.o., Košinova 3113/93, 61200 - Brno

Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží (*)/o poskytnutí těchto služeb (*):

Datum objednání (*)/datum obdržení (*) :


Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů:

Adresa spotřebitele/spotřebitelů:

Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě) - 

Datum 

 

 

(*) Nehodící se škrtněte.

 

 

 

 

V PŘÍPADĚ, ŽE JSTE NAKOUPILI ZBOŽÍ PŘED 1.1.2014 VZTAHUJE SE NA VÁŠ NÁKUP NÁSLEDUJÍCÍ OBCHODNÍ PODMÍNKY:

Obchodní podmínky – vše o nákupu


1.    Úvodní ustanovení, vymezení pojmů    

Níže publikované obchodní podmínky /dále jen „OP“/ blíže vymezují pravidla pro uzavření kupní smlouvy na kamenných prodejnách společnosti DATIX s.r.o. a v internetovém obchodě mobilprovas.cz – dále jen /prodávající/. Bližší informace o prodávajícím jsou uvedeny v sekci Kontakty.
Spotřebitelská smlouva - kupní smlouva – smlouva o dílo jedná se o dokument, kde smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně prodávající.
Kupující se rozumí spotřebitel nebo podnikatel
Spotřebitelem se rozumí fyzická osoba, která při uzavírání a plnění kupní smlouvy s prodávajícím nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání.
Právní vztahy prodávajícího se spotřebitelem výslovně neupravené těmito OP se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 40/1964 Sb., občanský zákoník a zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, oba v platném a účinném znění, jakož i předpisy souvisejícími. Dále také reklamačním řádem prodejce.
Podnikatelem se rozumí  
•  osoba zapsaná v obchodním rejstříku
•  osoba, která podniká na základě živnostenského oprávnění
•  osoba, která podniká na základě jiného než živnostenského oprávnění podle zvláštních předpisů
•  osoba, která provozuje zemědělskou výrobu a je zapsána do evidence podle zvláštního předpisu
Právní vztahy prodávajícího s kupujícím, který je podnikatel, výslovně neupravené těmito OP ani smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník ve znění pozdějších předpisů, jakož i předpisy souvisejícími. V případě výskytu rozdílností mezi OP a kupní smlouvou, mají vždy přednost podmínky a text smlouvy.
Kupující zadáním objednávky potvrzuje, že se seznámil s OP a to včetně nedílných součástí – Reklamačním řádem a dokumentem „Vše o nákupu“, že s nimi souhlasí a k těmto přistupuje. Vše vždy v platném znění v momentě odeslání objednávky. Starší verze OP a Reklamačního řádu jsou k dispozici na vyžádání na emailu info@mobilprovas.cz
Kupní smlouva
Návrhem na uzavření kupní smlouvy /dále jen „KS“/ s kupujícím je umístění nabízeného zboží na stránky www.mobilprovas.cz. KS vzniká přijetím objednávky prodávajícím, který je povinen tuto objednávku neprodleně potvrdit a to formou informativního emailu na email, který zadal kupující, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Nedílnou součástí KS je Reklamační řád, OP a dokument „Vše o nákupu“. Všechny tyto jsou v platném znění k dispozici na webu prodávajícího a tímto je umožněna archivace a reprodukce kupujícím.
KS je vždy uzavírána v českém jazyce, v případě překladu vždy platí původní česká verze. Uzavřená KS je prodávajícím archivována po dobu nejméně pěti let od data jejího uzavření. KS není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých krocích vedoucích k uzavření kupní smlouvy jsou patrné z těchto OP a z procesu samotné objednávky, kterou má možnost před vlastním odesláním zkontrolovat případně opravit.

2.     DOPRAVA

Obchodní balík: Služba společnosti Česká pošta. Garance dodání do druhého pracovního dne od podání zásilky po celé České republice. Zásilka je uložena po dobu 7 dnů na nejbližší poště, ve vetších městech na příslušné balíkové poště. Informace o aktuálním stavu balíku získáte na stránkách http://www.ceskaposta.cz/cz/nastroje/sledovani-zasilky.php po zadání kódu balíku, jež Vám bude zaslán.

CENY DOPRAVY

Česká pošta Balík do ruky:

•    při hotovostní platbě - dobírkou ... 119,- Kč
•    V případě objednávky samostatných dobíjecích kupónů nebo aktivací operátorů, bez přechozí dohody, vždy účtujeme poštovné ve výši 119,-Kč
•    http://www.ceskaposta.cz/cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky-id36476/

Česká pošta Balík na poštu:

•    při hotovostní platbě - dobírkou ... 119,- Kč
•    V případě objednávky samostatných dobíjecích kupónů nebo aktivací operátorů, bez přechozí dohody, vždy účtujeme poštovné ve výši 119,-Kč
•    http://www.ceskaposta.cz/cz/sluzby/baliky/cr/balik-na-postu-id36477/

Osobní odběr - rezervace zboží na prodejně:

•    Osobní odběr zboží na prodejně je zdarma.
•    Po předchozí objednávce z důvodu vyskladnění zboží na Vámi zvolenou prodejnu. Prosím vyčkejte na mail a sms, který potvrdí, že je pro Vás zboží připraveno na prodejně.
•    Zboží je pro Vás rezerováno po dobu pěti dnů ode dne vyskladnění na danou prodejnu, v případě nevyzvednutí je objednávka stornována. Pro prodloužení rezervace nás prosím kontaktujte.

Na Slovensko nezasíláme!

3.    Bezpečnost, ochrana informací a osobních dat


Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění KS a ke tvorbě marketingových akcí prodávajícího. Nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě. s výjimkou situace související s distribucí zboží či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména , dodací adresy apod.). Prodávající postupuje tak, aby subjekt údajů neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a také dbá na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života subjektu údajů. Osobní údaje, které jsou poskytnuty dobrovolně kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky a marketingových akcí prodávajícího, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění. Kupující dává prodávajícímu svůj souhlas ke shromažďování a zpracování těchto osobních údajů pro účely splnění předmětu uzavírané kupní smlouvy a využití pro marketingové účely prodávajícího (zejména pro zasílání obchodních sdělení, telemarketing, sms), a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním zaslaným na adresu DATIX s.r.o. IČ: 60736747, Blatného 26, 61600, BRNO, případně emailem na adresu info@mobilprovas.cz nebo do datové schránky prodávajícího ID: mnfx69u. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu, včetně práva požadovat vysvětlení a odstranění závadného stavu a dalších zákonných práv k těmto údajům a to zejména výše popsanou elektronickou formou.


4.    Objednávka, ceny

Objednávku je možné učinit přes e-shop prodávajícího nebo e-mailem na adrese objednávky@mobilprovas.cz a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Telefonicky na infolince 722 944 944, pracovní doba uvedena v sekci Kontakty. Případně osobně na prodejnách prodávajícího, pracovní doba je uvedena v sekci Prodejny. Jakákoliv z vybraných forem je pro obě smluvní strany závazná.
Objednávka je přímým podkladem pro kupní smlouvu, je tedy nezbytné, aby do ní kupující uvedl veškeré údaje tak, aby mohl prodávající následnou kupní smlouvu řádně plnit.
Ceny v internetovém obchodě jsou smluvní. Kupující má možnost se před provedením objednávky seznámit s celkovou cenou. Tato cena bude uvedena v objednávce a v potvrzení objednávky. Kupující spotřebitel má právo se před provedením objednávky informovat o skutečnosti, po jakou dobu zůstává cenová nabídka v platnosti. Ceny jsou konečné, tím se rozumí včetně DPH, PHE případně všech dalších poplatků, které musí spotřebitel uhradit pro získání zboží, vyjma poplatku za případné dopravné apod.
Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od plnění kupní smlouvy, stane-li se plnění nemožné, zboží se nevyrábí, změní-li se výrazně cena, nedohodne-li se s kupujícím na novém plnění. Změna ceny vyhrazena - chybně uvedená cena, chyba systému, chybné zadání, lidský faktor vyšší moc apod. Výraznou změnou ceny se myslí především zvýšení ceny v rozpětí nad 3%. Abychom předešli zmatečnostem, doporučujeme provádět objednávky přes e-shop.

5.    Úhrada kupní ceny, platební podmínky


a)    platba v hotovosti při nákupu
b)    platba dobírkou


Platební karty, platbu předem na účet, platbu na fakturu se splatností ( vyjma institucí státní správy,bank a stálých klientů s dlouhodobou spoluprácí ) nepříjímáme.
Objednané zboží je majetkem prodávajícího až do úplného uhrazení kupní ceny a převzetí zboží kupujícím. V momentě převzetí zboží kupujícím přechází nebezpečí škody na zboží a s tím související odpovědnost na kupujícího.


6.    Reklamace


Reklamace se řídí a blíže je vymezuje dokument „Reklamační řád", který je vydán v souladu s platnými zákony České republiky.
Reklamace poškozené zásilky, nesrovnalosti v obsahu, oznámí kupující neprodleně po převzetí zboží. Na pozdější reklamace nemusí prodávající brát zřetel.


7.    Práva a povinnosti prodávajícího


Prodávající potvrdí kupujícímu záruční list, pokud je u výrobku přiložen. U nikoliv spotřebitele může být za záruční list považován a dodáván pouze řádně vyplněný daňový doklad, případně faktura, doplněno o výrobní číslo produktu.
Prodávající má povinnost vystavit kupujícímu daňový doklad s rozpisem DPH. Převýší-li hodnota nákupu 10.000,-Kč vč. DPH pak fakturu. Při nižší částce nákupu účtujeme za požadavek vystavení faktury administrativní poplatek 300,-Kč vč. DPH.
Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy, jestliže kupující odmítne objednané zboží převzít.
Prodávající má právo po kupujícím, který nevyzvedl odeslanou zásilku vymáhat vzniklé náklady, především poštovné a balné, jakožto i další administrativní náklady s vymáháním spojené.
Dle zákona na ochranu osobních údajů se prodávající zavazuje k neposkytnutí osobních údajů třetím osobám.
Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy, pokud kupující včas a řádně nepřevezme objednané zboží. Případně není kupující schopen plnit finanční či jiné závazky plynoucí z kupní smlouvy.
V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu již uhrazenou kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

8.    Práva a povinnosti kupujícího


Převzít a zaplatit zboží v řádném termínu.
Informovat se o dodání zboží v případě prodlení třetích stran – kurýrní služba, pošta apod. a to tak, aby došlo k převzetí a řádnému zaplacení v termínu.
Nepřevezme-li kupující objednané zboží v termínu a bude chtít zboží zaslat opětovně, pak nese původní i další náklady na dodání v plné výši
Není-li prodávající schopen z jakýchkoliv důvodů plnit objednávku kupujícího, má kupující právo od objednávky odstoupit.

9.    Odstoupení od kupní smlouvy


Odstoupení od smlouvy kupujícím, který je spotřebitel

Kupující spotřebitel má právo v souladu § 53 odstavec 7 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí zboží. Prodávající má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží s odkazem na § 53 odstavec 8 občanského zákoníku.

Zboží by měl kupující spotřebitel vrátit úplné balení produktu, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. V případě, že bude vrácené zboží nekompletní či poškozené, může prodávající vrácenou kupní cenu snížit o tomu odpovídající částku s odkazem na § 458 odstavec  1 občanského zákoníku.
V případě, že bylo zboží dodáno spolu s dárky, kupující bere na vědomí fakt, že je darovací smlouva mezi kupujícím a prodávajícím uzavřena s podmínkou, dojde-li k využití práva na odstoupení od KS dle § 53 odstavec 7 občanského zákoníku, darovací smlouva také pozbývá platnost a kupující je povinen  vrátit dárky spolu s vráceným zbožím. Pokud tyto nebudou vráceny zpět, budou tyto hodnoty brány jako neoprávněné bezdůvodné obohacení kupujícího.
Při splnění všech podmínek vznikne kupujícímu nárok na vrácení .
V případě nesplnění uvedených podmínek může být takové odstoupení od KS akceptováno, ale spotřebiteli může být vyúčtována náhrada vzniklého snížení hodnoty věci.
Spotřebitel nemůže odstoupit od KS v těchto případech:.
a)    na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění
b)    na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele
c)    na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání
d)    na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal
e)    na dodávku novin, periodik a časopisů
f)    spočívajících ve hře nebo loterii

Doručení zboží zpět k nám v případě požadavku na odstoupení

Princip je stejný jako u reklamace.

a) Osobně - na kterékoliv z prodejen, prodejce zboží pouze převezme a následně předá reklamačnímu pracovníkovi interně v rámci firmy. O převzetí zboží Vám bude vystaven protokol.

b) Poštou (přepravní službou) - zasílejte pojištěným doporučeným balíkem - nikoliv dobírkou na adresu:

mobilprovás
Blatného 26
616 00 Brno

Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. 

NA TÉTO ADRESE NENÍ PROVOZOVNA, ANI OSOBNÍ PŘÍJEM REKLAMACÍ, LZE ZASLAT POUZE POŠTOU!


Odstoupení od smlouvy kupujícím, který je nikoliv spotřebitel

V případě, že kupující je podnikatel, uplatní se ustanovení § 436 a násl. zákona č. 513/1991 Sb., obchodní zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Prodávající uvádí, že kupujícímu může být nabídnuta dohoda o ukončení kupní smlouvy v závislosti na stavu vráceného zboží, ušlé záruce a aktuální ceně vráceného zboží, to vše za předpokladu poskytnutí součinnosti při jednání. Stav zboží je vyhodnocen prodávajícím. V případě, že se smluvní strany nedohodnou na oboustranně akceptovatelných podmínkách bude zboží vráceno na náklady kupujícího zpět. Prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu případné další vzniklé náklady.
 
Pro vystavení opravného daňového dokladu může být po kupujícím vyžadován občanský průkaz za účelem ochrany práv kupujícího i prodávajícího. Předložením OP kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů dle bodu 2. výše uvedeného.


10.    Záruční podmínky


Záruční podmínky se řidí Reklamačním řádem a platnými a účinnými zákony a předpisy České republiky. Podrobnosti viz reklamační řád.


11.    Závěrečná ustanovení


Tyto OP jsou platné a účinné od 1.1.2013 a ruší předchozí znění  OP. Prodávající si vyhrazuje právo změnit OP bez předchozího upozornění.
Reklamační řád je platný od 1.1.2013 a ruší platnost předchozích reklamačních řádů. Tento reklamační řád je k dispozici v sídle a provozovnách prodávajícího nebo jako dokument na webu prodávajícího www.mobilprovas.cz
Dnem učinění závazné objednávky se nákupní řád prodávajícího stává pro kupujícího závazným v celém rozsahu.